363
SHARES

Εν καιρό κρίσης η Αλκυόνη Ματσουρδέλη, 26 και η Δανάη Γαβρίλη, 28 ετών, σχεδιάστριες βιομηχανικών προϊόντων, καταπολέμησαν την ανεργία ενώνοντας τις δυνάμεις τους. Ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση με συναρμολογούμενες τσάντες.

Για τους περισσότερους 20άρηδες, η Ελλάδα είναι τόπος αναχώρησης. Για την Δανάη όμως, ήταν προορισμός. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο βιομηχανικό σχέδιο, από το Μιλάνο, όπου έκανε master, είδε την Ελλάδα της κρίσης σαν «τόπο ευκαιριών». Αντί να ανταγωνιστεί τα εκατομμύρια σχεδιαστών που κυνηγούν το όνειρό τους στο Μιλάνο, επέστρεψε στην Ελλάδα, άνοιξε τη δική της επιχείρηση μαζί με την φίλη της Αλκυόνη και αν όλα πάνε καλά, με το νέο έτος, οι δύο νεαρές επιχειρηματίες θα ξεκινήσουν εξαγωγές στην Ευρώπη.

«Είχα στο μυαλό μου ότι η κατάσταση όπως είναι εδώ, ίσως βοηθήσει. Επειδή τα πράγματα είναι άσχημα μπορείς να επωφεληθείς» τονίζει.

Συμφωνεί και η Αλκυόνη: «Από τις στάχτες γεννιούνται καινούργια πράγματα» συμπληρώνει.

Εν καιρό κρίσης η Αλκυόνη Ματσουρδέλη, 26 και η Δανάη Γαβρίλη, 28 ετών, σχεδιάστριες βιομηχανικών προϊόντων, καταπολέμησαν την ανεργία ενώνοντας τις δυνάμεις τους.

Πολλοί φίλοι της έχουν φύγει στο εξωτερικό. Η ίδια, λέει ότι δεν το σκέφτηκε ποτέ. «Υπάρχουν ευκαιρίες. Το μέλλον είναι εδώ». Σπούδασε βιομηχανικό σχέδιο και έκανε master στην αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου, στο ΤΕΙ Αθηνών και το 2010, μπήκε στη μεγάλη λίστα με τους άνεργους πτυχιούχους.

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα ασχοληθώ επιχειρηματικά με κάτι. Όταν ξεκίνησε το project όμως, ενθουσιάστηκα» δηλώνει η ίδια. « «Γνωριστήκαμε στο Μουσείο Γαστρονομίας όπου συνεργαστήκαμε σε ένα κοινό πρότζεκτ. Στη σημερινή εποχή είναι δύσκολο να πετύχεις καλή συνεργασία και εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός» λένε.

Όλα ξεκίνησαν όταν αναρωτήθηκαν: «πώς μπορεί ένα προϊόν να είναι μοναδικό όπως οι ανθρώπινες ανάγκες;»

Οι τσάντες που σχεδίασαν, υπό την επωνυμία «Lommer» -(αρκτικόλεξο του Love Materials Meet Requirements) είναι φτιαγμένες από αδιάβροχα υλικά και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους είναι ότι τον τελευταίο λόγο για το προϊόν το έχει ο καταναλωτής, λίγο πριν το αγοράσει: «Έχεις ας πούμε μια θήκη λάπτοπ και εσύ αποφασίζεις αν θες να ενσωματώσεις μια θήκη για φορτιστή, ή και μια δεύτερη για τάμπλετ, εσύ διαλέγεις το χρώμα του ιμάντα» εξηγεί η Δανάη.

«Προτείνουμε δηλαδή, custom-made τσάντες, έναν νέο τρόπο για να αγοράζει κανείς τσάντα. Δίνουμε το δικαίωμα της επιλογής. Ο καταναλωτής αγοράζει σύμφωνα με τις αισθητικές και τις λειτουργικές του ανάγκες» συνεχίζει η Αλκυόνη.

Το ενδιαφέρον τους, όπως λένε, δεν είναι στραμμένο μόνο στην ελληνική αγορά. «Μας ενδιαφέρουν οι εξαγωγές, θα ξεκινήσουμε από την Ευρώπη». Στο ξεκίνημά τους, έχουν στο πλευρό τους φίλους και καθηγητές από τη σχολή. «Το κεφάλαιο που απαιτήθηκε ήταν πολύ χαμηλό, γιατί ξεκινήσαμε με δείγματα. Χρειάστηκαν χρήματα μόνο για τα φερμουάρ και τα κουμπιά». Παράλληλα, συμμετείχαν σε έναν διαγωνισμό κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος απευθυνόταν σε νέα παιδιά που κάνουν κάτι καινούργιο και κέρδισαν μια υποτροφία. Για οχτώ μήνες, τους παρέχεται δωρεάν στέγαση στο «Ρομάντσο» μια θερμοκοιτίδα επιχειρηματικότητας που παρέχει υπηρεσίες σε νέους επιχειρηματίες. «Προσπαθούμε να φτιάξουμε μια ομάδα για να μας στηρίξει στο marketing και τις πωλήσεις. Στήνουμε μια επιχείρηση από την αρχή» λέει η Αλκυόνη και συνεχίζει: «μπορεί η ευθύνη να είναι μεγαλύτερη αλλά ακόμα μεγαλύτερη είναι η χαρά, ότι φτιάχνεις κάτι δικό σου».

Facebook Lommer

Δείτε ένα βίντεο:

 

 

 

Πηγή: arcadiaspot.gr

TAGS