ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Έρευνα Καταναλωτών Pepco: Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών

Οι πελάτες της Pepco σε κάθε χώρα αποτελούνται κυρίως από γυναίκες.

pepco

Πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρίας Pepco κάθε μήνα . Ποιοι όμως είναι οι καταναλωτές της αλυσίδας; Ποιοι είναι οι βασικοί οδηγοί αγοράς; Πόσο συχνά γίνονται οι αγορές; Τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας καταναλωτών που διεξήγαγε η Pepco ακολουθούν και μας δίνουν τις απαντήσεις. Η έρευνα καταναλωτών έγινε από προκειμένου η αλυσίδα, που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Πολωνία και τώρα διαθέτει καταστήματα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, να δημιουργήσει το προφίλ των πελατών της και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οι πελάτες της Pepco σε κάθε χώρα αποτελούνται κυρίως από γυναίκες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών. Σε ποσοστό 68%, πρόκειται για επαγγελματικά ενεργά άτομα με τουλάχιστον δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια εκπαίδευση (77%). Το 50% των αγοραστών της αλυσίδας είναι ηλικίας από 25 έως 45 ετών, πολλοί από αυτούς είναι γονείς, ενώ το 41% ​​έχει παιδιά ηλικίας έως 14 ετών.

Έρευνα Καταναλωτών Pepco: Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών

Σύμφωνα με το 67% των ερωτηθέντων, οι χαμηλές τιμές είναι ο βασικός λόγος για τακτικές αγορές από την Pepco σε κάθε ευρωπαϊκό κατάστημα. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος - η καλή σχέση ποιότητας/τιμής και οι προσφορές παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως ανέφερε το 40% και το 30% των ερωτηθέντων στη μελέτη, αντίστοιχα. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών (69%) ολοκληρώνει την επίσκεψή της με αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Pepco ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, παρέχοντάς τους τα προϊόντα που αναζητούν ή χρειάζονται. Η αλυσίδα έχει μια μεγάλη βάση πιστών πελατών - περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς επισκέπτονται τα καταστήματα συχνότερα από μία φορά το μήνα. Οι καταναλωτές Pepco παραδέχονται ότι πρόσφατα αντιμετώπισαν μια δύσκολη περίοδο, με το 46% από αυτούς να πιστεύει ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο χρόνο λόγω του πληθωρισμού. Για τον λόγο αυτό εκτιμούν ακόμη περισσότερο την οικονομική προσιτότητα της Pepco, λόγω των προσφορών.

Στην έρευνα πήραν μέρος σχεδόν 10.000 καταναλωτές για να διασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος. Με εργαλείο την έρευνα καταναλωτών, η Pepco αναλύει τακτικά τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (CSI) που επιτρέπει την αξιολόγηση δεδομένων, όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, η εμφάνιση του επιπέδου πωλήσεων, η επιλογή προϊόντων ή τα επίπεδα τιμών. Ο Δείκτης συνεχίζει να είναι υψηλός, φθάνοντας στις 89 μονάδες κατά την πιο πρόσφατη μελέτη.

"Η ανάλυση δεδομένων είναι βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής της Pepco. Μιλάμε τακτικά με τους πελάτες μας, αναλύοντας επιπλέον πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική κατάσταση, τις τάσεις των καταναλωτών ή την αξία του Brand. Βασικές αποφάσεις για τις προσφορές, την επικοινωνία ή ακόμα και την ίδια την εμφάνιση του καταστήματος λαμβάνονται με βάση τέτοιες αναλύσεις. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να διασφαλίσουμε προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας", ισχυρίζεται η Agnieszka Olejniczak, Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Στην Ελλάδα, η στρατηγική επέκταση της Pepco σηματοδοτεί τη βαθιά εμπιστοσύνη της στην αγορά της χώρας μας. Η εταιρία στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό του τοπίου της λιανικής, προσφέροντας στα καταστήματά της επιλογές στην μόδα και τα οικιακά είδη υψηλής αξίας, προσιτές σε όλους. Αυτή η θετική εξέλιξη επιτρέπει στην Pepco να απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό, καθιστώντας την τον ιδανικό προορισμό για καταναλωτές που δεν θέλουν να ξεφύγουν στον προϋπολογισμό τους και αναζητούν μοντέρνα ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι.

Οι καταναλωτές στο επίκεντρο της στρατηγικής της Pepco

Οι πληροφορίες για τους πελάτες, τις ανάγκες, αλλά και τις προσδοκίες τους κοινοποιούνται σε διάφορα τμήματα και επίπεδα στο εσωτερικό της Pepco - από τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών έως τις προμήθειες και τη διοίκηση. Μία φορά το χρόνο, οργανώνεται ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους, ώστε να γνωρίζουν τα κύρια δεδομένα για τη βασική ομάδα καταναλωτών. Η πρωτοβουλία "Γνωρίστε τον Πελάτη σας" περιλαμβάνει πλάνα από συνεντεύξεις κατοίκων διαφόρων χωρών που μοιράζονται τα σχόλιά τους σχετικά με τη σχέση τους με την Pepco και τα συναισθήματα που συνδέονται με αυτήν.

Εστιάζοντας στους καταναλωτές και τις ανάγκες τους η αλυσίδα αναπτύσσεται δυναμικά, προσαρμόζοντας τακτικά τις προσφορές και δίνοντας στους καταναλωτές νέα προϊόντα. Ο αριθμός τους είναι εξαιρετικά υψηλός, καθώς σε κάθε κατάστημα υπάρχουν 530 κατηγορίες κατά μέσο όρο, αριθμός που μεταφράζεται σε περίπου 13.000 είδη.

Σχετικά με την Pepco

Στα 20 χρόνια της συνεχούς ανάπτυξης της, η Pepco εξυπηρετεί σήμερα εκατομμύρια πελάτες, πραγματοποιώντας πάνω από 30 εκατ. συναλλαγές το μήνα. Τα καταστήματα προσφέρουν ρούχα για όλη την οικογένεια, είδη σπιτιού, εποχιακά προϊόντα και παιχνίδια στις χαμηλότερες τιμές. Η εταιρεία, με έδρα το Πόζναν, απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 3700 καταστήματα.

Όμιλος Pepco

Η Pepco είναι μέρος του Ομίλου Pepco, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2015 και περιλαμβάνει τους ισχυρούς και ανεξάρτητους εμπόρους λιανικής αξίας - Pepco, Poundland και Dealz, σε συνεργασία με την PGS - retailer παγκόσμιου βεληνεκούς. Ο Όμιλος Pepco διαθέτει σήμερα περίπου 4.900 καταστήματα σε 20 χώρες, στα οποία απασχολούνται περίπου 47.000 άτομα.

Read Next

06 Σεπ 2024

Διατροφή Carnivore: Είναι το κλειδί για αδυνάτισμα ή απλώς ένα (μεγάλο) trend;

Η διατροφή Carnivore έχει κατακτήσει το TikTok, πόσο ασφαλές είναι, όμως, να την ακολουθήσεις;

06 Σεπ 2024

Αρχίζει το 52ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον Άρεως

Ραντεβού στην πιο μεγάλη γιορτή του βιβλίου.

Περισσότερα από

Life

05 Σεπ 2024

ΗΠΑ: Αυτά είναι τα 4 θύματα του 14χρονου δράστη σε σχολείο της Τζόρτζια - "Θα δικαστεί ως ενήλικος"

Οι τέσσερις νεκροί είναι δύο μαθητές και δύο καθηγητές. Τουλάχιστον άλλα εννέα άτομα – οκτώ μαθητές και ένας καθηγητής – μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία με τραύματα.

05 Σεπ 2024

Γιατί συνεχίζει να μας γοητεύει ο "Σκαθαροζούμης" μετά από τόσα χρόνια;

Με αφορμή το σίκουελ του Τιμ Μπάρτον, βλέπουμε ξανά τη μακάβρια κωμική περιπέτεια που στιγμάτισε μια ολόκληρη γενιά.

05 Σεπ 2024

Citius, Altius, Fortius: Η Polo καλωσορίζει τη νέα σχολική χρονιά με την πιο κομψή συλλογή

Η σχολική συλλογή αυτής της σεζόν είναι ιδιαίτερα δυναμική και λειτουργική και αποτίνει φόρο τιμής στην προσπάθεια όλων των μικρών και μεγάλων πρωταθλητών της σύγχρονης ζωής.

04 Σεπ 2024

Πρωτεϊνικό ταπεράκι για το γραφείο: 5 βήματα για να το φτιάξεις σωστά

Με λίγη προετοιμασία, μπορείς να φτιάξεις ένα ταπεράκι γεμάτο πρωτεΐνη - αυτό θα πει #proteingoals!

01 Σεπ 2024

Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού: Οι θεατρικές και χορευτικές παραστάσεις που δεν θα χάσουμε

Από τις 31 Aυγούστου έως και τις 6 Οκτωβρίου, σημαντικές παραστάσεις αρχαίου δράματος και κλασικού χορού έρχονται στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού, που ανοίγει και πάλι τις πόρτες του στο κοινό μετά την επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν.

29 Αυγ 2024

Τζόκερ, Αλμοδόβαρ, Μαρία Κάλλας: Όλα όσα ανυπομονούμε να δούμε στο φεστιβάλ Βενετίας

Το παλαιότερο κινηματογραφικό φεστιβάλ του κόσμου μπαίνει στην ένατη δεκαετία του με ένα πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα το οποίο έχει και ελληνικό ενδιαφέρον.

26 Αυγ 2024

Συνταγή- ευλογία: H γρήγορη φανουρόπιτα του Άκη φτιάχνεται σε μπολ

Η μοντέρνα εκδοχή της παραδοσιακής νηστίμης πίτας. Πιο εύκολη, το ίδιο γευστική.

22 Αυγ 2024

Κάνε pivot στα γυναικεία αθλητικά παπούτσια με την Tommy Hilfiger

Ανανέωσε το στυλ σου και κάνε pivot στα γυναικεία αθλητικά παπούτσια με την Tommy Hilfiger.

21 Αυγ 2024

""Η μαμά είναι και πάλι πιωμένη." Εκείνη την περίοδο δεν ήμουν πάνω από 11 με 12 χρονών"

Μια συγκλονιστική μαρτυρία: Πώς είναι να σε μεγαλώνει μία αλκοολική μητέρα

09 Αυγ 2024

Ammos Luxury Resort: H πεμπτουσία της πολυτελούς χαλάρωσης

Η ολιστική εμπειρία που θα σου δημιουργήσει μοναδικές αναμνήσεις.