ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

Για την Αϊλήν Παππά την multi-disciplinary σχεδιάστρια και εκπαιδευτικό το ταξίδι της προς το design κάθε άλλο παρά ευθύγραμμο ήταν. Βάδισε σε πολλά διαφορετικά μονοπάτια για μέχρι να φτάσει σε εκείνο που οδηγεί στη μόδα και όταν βρέθηκε εκεί έψαχνε διαρκώς λόγους για να μη δημιουργήσει κάτι δικό της. Όμως, καθώς φαίνεται, το brand χειροποίητων κοσμημάτων Eileen Pappas, ήταν το πεπρομένο της. Με ανάρχη και γοητευτική φόρμα εμπνευσμένη από τα πιο ρευστά σχήματα της Φύσης, μπολιασμένα με αγάπη για τη δημιουργία και προορισμένα να γίνονται στα χέρια εκείνου που τα φοράει "δικά του", η Αϊλήν φαντάζεται και κατασκευάζει συναρπαστικά κοσμήματα. Στην πενταετή του πορεία, το brand της βρέθηκε να συμμετέχει στην πρωτοβουλία ΛΟΥΙΖΑ by Luisa World που προσφέρει παγκόσμια εμβέλεια σε Έλληνες σχεδιαστές.

Στον δρόμο προς τον σχεδιασμό κοσμημάτων

Η Αϊλήν γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, την πόλη που θα αποκαλεί για πάντα σπίτι της, παρόλο που έζησε στο εξωτερικό (κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες) για τη μισή της ζωή. Σπούδασε αρχιτεκτονική ιστορία στο Πανεπιστήμιο Brown στο Providence του Rhode Island και στη συνέχεια προχώρησε σε ιατρική σχολή στη Βουδαπέστη για δύο χρόνια, όπου και ανακάλυψε ότι δεν ήθελε να γίνει γιατρός.

Έχοντας πάντα ενδιαφέρον για τη μόδα και τις τέχνες, αποφάσισε να το ρισκάρει και να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη το καλοκαίρι του 2008. Μετά από ένα εντατικό μάθημα στο σχέδιο μόδας, όπου μια από τις καθηγήτριές της (που ήταν επίσης σχεδιάστρια) την πήρε στην άκρη και την προσέλαβε για να δουλέψει μαζί της, έκανε αίτηση και έγινε δεκτή στο πρόγραμμα BFA στο σχέδιο μόδας στο φημισμένο Parsons School for Design. Μετά την αποφοίτησή της, εργάστηκε για διάφορους οίκους μόδας στη Νέα Υόρκη, μεταξύ των οποίων οι Donna Karan Collection και 10 Crosby Derek Lam, με εξειδίκευση στα πλεκτά. Καθώς αισθανόταν όλο και πιο άβολα με την υπερπαραγωγή που μαστίζει τη βιομηχανία της μόδας, το 2019 στράφηκε στην εκπαίδευση του design και άρχισε να διδάσκει μαθήματα σχετικά με την υφασματολογία, την ανάπτυξη concept και την προετοιμασία portfolio στα προγράμματα Bachelors και Associates στο Fashion Design του Parsons.

Εκείνο που δεν περιμένε είναι ότι, εν μέσω πανδημίας θα έβρισκε επιτέλους το μέσο που την συναρπάζει. Συνδυαστικά με τον νόστο για τον τόπο και τις προαιώνιες παραδοσιακές τεχνικές του, η Αϊλήν πήρε την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα και να κάνει επιτελούς εκείνο που προσπαθούσε να αναβάλει - να δημιουργήσει το δικό της brand, το brand artisanal κοσμημάτων Eileen Pappas με δημιουργίες τέλειες ακριβώς επειδή διαθέτουν την "ατέλεια" του χειροποίητου.

Γνωρίστε τα Eileen Pappas και τη δημιουργό τους

Πότε και πώς ιδρύθηκε το brand Eileen Pappas;

Έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου δουλεύοντας για άλλες εταιρίες, δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μου να δημιουργήσω μια δική μου. Ήξερα πόσο σκληρή μπορεί να είναι η βιομηχανία και ήμουν επίσης πολύ επιφυλακτική στο να προσθέσω περισσότερα "πράγματα" σε έναν κόσμο ήδη γεμάτο. Για πολύ καιρό, το μόνο που σκεφτόμουν ήταν οι λόγοι για να μην το κάνω. Μέτα που άρχισα να διδάσκω στο Parsons είχα χρόνο για προσωπική δημιουργική εξερεύνηση, η οποία με οδήγησε σε ένα εργαστήριο αργυροχρυσοχοΐας στο Μπρούκλιν. Αφού έφτιαξα τα πρώτα μου κομμάτια σε μέταλλο, ένιωσα επιτέλους ότι είχα βρει το μέσο μου. Φίλοι ρωτούσαν για την αγορά των σχεδίων μου και άρχισα να στέλνω μερικά κομμάτια σε pop-up shops στη Νέα Υόρκη, τα οποία πήγαν πολύ καλά. Όμως το timing ήταν ατυχές, καθώς όλα αυτά συνέβησαν την άνοιξη του 2020. Εκείνο το καλοκαίρι, ο κόσμος βρίσκονταν σε lockdown και τα πάντα σταμάτησαν. Χάρη στην πανδημία, είχα χάσει τη δουλειά μου ως καθηγήτρια και ούτε μπορούσα πλέον να πηγαίνω στο εργαστήριο, οπότε επένδυσα τις οικονομίες μου στο να φτιάξω ένα στούντιο στο σπίτι και να γραφτώ σε διαδικτυακά μαθήματα κοσμήματος του Rhode Island School of Design.

Παρά τις δυσκολίες αυτές, δημιούργησα τον λογαριασμό μου στο Instagram, έφτιαξα την ιστοσελίδα μου και συνέχισα να επικεντρώνομαι στην τέχνη μου. Μέσα από όλα αυτά, ανακάλυψα πόσο σημαντική ήταν για μένα η ελληνική μου κληρονομιά και πήρα την απόφαση να επιστρέψω στην Ελλάδα μόλις άνοιξαν ξανά τα σύνορα. Τα τελευταία χρόνια είναι μια διαδικασία αργής αλλά συνεχούς ανάπτυξης και μάθησης καθώς βρίσκω το κοινό μου για πρώτη φορά στη χώρα μου.

Αν θα έπρεπε να περιγράψεις το DNA του brand Eileen Pappas με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Artisanal, φύση, ψυχή.

Μπορείς να μας περιγράψεις το πώς οραματίστηκες την πιο πρόσφατη συλλογή και εν τέλει τη δημιούργησες;

Όλες οι συλλογές μου αναπτύσσονται οργανικά από θέματα και καταστάσεις που με ελκύουν κάθε χρόνο. Δεν καθοδηγούμαι από τις τάσεις αλλά βλέπω τα σχέδιά μου ως μέρος ενός αφηγηματικού συνόλου που μαρτυρά καλλιτεχνικά τη ζωή μας σε αυτόν τον πλανήτη. Παρόλο που οι συγκεκριμένες ιστορίες πίσω από κάθε συλλογή έχουν τις ρίζες τους σε πολύ προσωπικές αναφορές, νομίζω ότι αφήνονται επίσης ανοιχτές σε ερμηνείες και αποκτούν νέα νοήματα για τον πελάτη.

Η φετινή συλλογή "Botanicals of Love" προέκυψε από ένα συναίσθημα. Θα ακουστεί παράξενο, αλλά η αρχική έμπνευση ήταν τα δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησα πριν από ένα χρόνο. Το δέσιμο μαζί τους καθώς τα παρακολουθούσα να μαθαίνουν, να μεγαλώνουν και να διαμορφώνουν τις ξεχωριστές προσωπικότητές τους άνοιξε την καρδιά μου με τρόπο που δεν είχα ξανανιώσει. Σκεπτόμενη αυτή τη νέα κατάσταση ύπαρξης καθώς περπατούσα στο κέντρο της Αθήνας μια μέρα, έπεσα πάνω σε ένα παλιό βιβλίο με τίτλο "Ερωτική Βοτανολογία" στη στοίβα ενός πλανόδιου πωλητή. Αυτό το περίεργο vintage εύρημα κατέληξε να περιέχει τα πάντα: ομοιοπαθητικές θεραπείες με βότανα, μύθους που σχετίζονται με τα φυτά, ακόμα και ξόρκια η μαγικά φίλτρα! Με έκανε να σκεφτώ τη μυστικιστική δύναμη των φυτών και πώς έχουν συνδεθεί διαχρονικά με τα συναισθήματα και τις επιθυμίες μας.

Η έρευνά μου κατέληξε να παίρνει φυσική μορφή σε σχέδια εμπνευσμένα από λουλούδια, ενσωματώνοντας αυτές τις ιδέες της ανάπτυξης και του ανοίγματος. Το πρώτο μέρος αυτής της συλλογής, που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο, είναι ένα tight edit από μενταγιόν και σκουλαρίκια. Τα μενταγιόν ήταν απαραίτητα για μένα επειδή ήθελα "χορταστικά”, statement κομμάτια που θα ζούσαν κοντά στην καρδιά του χρήστη. Μου άρεσε και η ιδέα των σκουλαρικιών επειδή είναι κομμάτια που κρέμονται, θυμίζοντάς μας πώς η δύναμη της βαρύτητας είναι ένα απαραίτητο μέρος της ανάπτυξης στον κόσμο των φυτών (και όχι μόνο). Αυτή η συλλογή με βλέπει επίσης να επεκτείνομαι σε νέα υλικά και τεχνικές, χρησιμοποιώντας ασήμι 999, μαργαριτάρια, κορδόνια από δέρμα και μετάξι, ακόμη και χυτεύοντας πέταλα από τα λουλούδια του κήπου μου για να προσθέσω μια πιο προσωπική πινελιά.

eileen pappas
eileen pappas

Ποιες είναι οι προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας νέος σχεδιαστής στην Ελλάδα και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει;

Το να ξεκινήσεις μια επιχείρηση οπουδήποτε δεν είναι εύκολο κατόρθωμα, ειδικά για μικρά, ανεξάρτητα brands που δεν υποστηρίζονται από ένα γερό trust fund και εγκρίσεις από influencers. Μερικές φορές αστειεύομαι ότι η Ελλάδα υπάρχει για να κάνει κάθε διαδικασία πιο δύσκολη για τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένης και της ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Κατά κάποιον τρόπο, αυτό σχετίζεται με κάτι που λένε οι άνθρωποι για τη Νέα Υόρκη: "Αν μπορείς να τα καταφέρεις εδώ, μπορείς να τα καταφέρεις οπουδήποτε". (Η απάντησή μου σε αυτό ήταν πάντα: "Ναι, αλλά γιατί να το κάνεις;")

Νομίζω ότι το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την Ελλάδα, με τη διαφορά ότι βλέπω μεγαλύτερη ανταμοιβή στο να "τα καταφέρεις" ως Έλληνας σχεδιαστής στην Ελλάδα. Η συνέχιση πανάρχαιων παραδόσεων και η προβολή της δουλειάς που προέρχεται από μια τόσο μικρή χώρα σε μια παγκόσμια σκηνή είναι μια μεγάλη πηγή υπερηφάνειας. Η ιδέα της Ελλάδας είναι aspirational σε όλο τον κόσμο, και παρά τις δυσκολίες του να ζεις εδώ, νομίζω ότι είναι επίσης σημαντικό να θυμόμαστε τα οφέλη. Έχουμε πρόσβαση σε ειδικευμένους τεχνίτες και τοπικά υλικά που επιτρέπουν την ηθική παραγωγή αντικειμένων υψηλής ποιότητας. Η συνεργασία με μικρότερα εργοστάσια και εργαστήρια μας επιτρέπει να καλλιεργήσουμε εμπιστοσύνη και στενές σχέσεις με τους συνεργάτες μας, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο πρόθυμοι να μας βοηθήσουν να δοκιμάσουμε νέα πράγματα που οδηγούν σε καινοτομίες. Υπάρχει επίσης μια αυξανόμενη κοινότητα εξαιρετικά ταλαντούχων δημιουργών σε όλους τους τομείς με επιθυμία να συνεργαστούν για να υλοποιήσουν μοναδικά έργα σε πραγματικά αξιοζήλευτες τοποθεσίες.

Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;

Η αλήθεια είναι ότι προέρχομαι από μια μακρά σειρά καλοντυμένων προγόνων! Όταν ξεφυλλίζω άλμπουμ με παλιές οικογενειακές φωτογραφίες, δεν παύω να εκπλήσσομαι με το πόσο σικάτοι φαίνονται όλοι ακόμα και στις πιο χαλαρές περιστάσεις. Κάτι που μου κρατάει συντροφιά στο ατελιέ μου είναι μια φωτογραφία της προ-θείας μου στην παραλία με ένα βαθύ μπλε μαγιό και μαντίλα, κρατώντας χαλαρά τα γυαλιά ηλίου της σε φωτισμό που ανταγωνίζεται παλιές ταινίες του Χόλιγουντ. Αυτή η αβίαστη κομψότητα είναι κάτι που επιδιώκω.

Θεωρώ όμως ότι το να αγαπάς τη μόδα και να εργάζεσαι στη μόδα είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα. Για παράδειγμα, μέχρι το τέλος των σπουδών μου στο Parsons, εγώ, όπως και πολλοί συμφοιτητές μου, είχα καταφύγει στο να φοράω μια καθημερινή "στολή” (συνήθως όλα μαύρα), γιατί όταν σκέφτεσαι συνέχεια τα ρούχα, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να σκέφτεσαι είναι τι να φορέσεις. Κατέληξα να δημιουργήσω μια εναλλαγή διαφορετικών uniforms τα επόμενα χρόνια, επειδή το μυαλό μου χρειαζόταν ένα διάλειμμα. Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια άρχισα να διασκεδάζω ξανά με την γκαρνταρόμπα μου, επιμελούμενη προσεκτικά κομμάτια που αγαπώ να φοράω, κυρίως vintage ή μεταχειρισμένα ευρήματα σχεδιαστών, καθώς και λίγες νέες αγορές από επιλεγμένες ελληνικές μάρκες όπως το Zosma Tinos.

Τι είναι για σένα το προσωπικό στιλ;

Το προσωπικό στυλ είναι αυθεντικότητα: να ξέρεις ποιος είσαι και να μη φοβάσαι να το εκφράσεις στον κόσμο. Το δύσκολο κομμάτι είναι να τα έχεις και τα δύο σε ίσο βαθμό!

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σου;

Κάτι για το οποίο διάβασα πριν από χρόνια και μου άλλαξε τη ζωή ήταν η ιαπωνική φιλοσοφία του wabi-sabi. Στην παραδοσιακή ιαπωνική αισθητική, το wabi-sabi είναι μια κοσμοθεωρία που επικεντρώνεται στην αποδοχή της παροδικότητας και της ατέλειας. Πρόκειται για την εκτίμηση της ομορφιάς που είναι ατελής, εφήμερη ή ελλιπής. Νομίζω ότι αυτό το κόνσεπτ είναι ιδιαίτερα καίριο στη σημερινή πραγματικότητα, που καλούμαστε συνεχώς να δίνουμε σημασία στο νέο, το καινούργιο και το αψεγάδιαστο, τα οποία καταλήγουν και να είναι κινητήριες δυνάμεις στην ακόρεστη ανάγκη μας για κατανάλωση.

Μου αρέσει λοιπόν να ενσωματώνω τις αρχές του wabi-sabi στα κοσμήματά μου. Μερικές φορές, θα σταματήσω εσκεμμένα να αφαιρώ όλα τα μικρά σημάδια που αποκαλύπτουν ότι ένα κομμάτι είναι χειροποίητο, επειδή θέλω να είστε σε θέση να εκτιμήσετε ότι τα χέρια μου ήταν εκεί. Σκέφτομαι επίσης την φανταστική πατίνα των vintage μεξικανικών ασημένιων κοσμημάτων που συλλέγω, το βάθος της οποίας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το πέρασμα του χρόνου.

eileen pappas

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσες σε δείπνο και πού θα τον πήγαινες στην πόλη σου;

Τον Issey Miyake ​​στο ιστορικό οινομαγειρείο "Λελούδας" στις παρυφές του Ελαιώνα, για μεσημεριανό εφόσον η ταβέρνα κλείνει νωρίς!

Θα μπορούσες να ξεχωρίσεις ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας με κοσμήματα που θεωρείς ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;

Δεν ξέρω για την καλύτερη εμφάνιση όλων των εποχών, αλλά να τρεις από τις προσωπικές μου αγαπημένες:

Η Isabella Rossellini ως Lisle von Rhuman στην ταινία του 1992 "Death Becomes Her". Η εμφάνισή της με το υπερπολυτελές κολιέ από χάντρες και την κόκκινη βελούδινη φούστα (σχεδιασμός κοστουμιών της Joanna Johnston) είναι για μένα μια iconic στιγμή όπου καταλάβαινες τα πάντα για έναν χαρακτήρα μόνο και μόνο από το look.

Η Tina Chow φορώντας οποιοδήποτε από τα κοσμήματά της. Το διάσημο μοντέλο και σχεδιάστρια κοσμημάτων είναι το τέλειο παράδειγμα του προσωπικού στυλ που συνδυάζεται άψογα με μια μελετημένη αισθητική σχεδιασμού.

Η Tilda Swinton στο κόκκινο χαλί. Ο ορισμός της δύναμης και της μοναδικότητας, η Swinton είναι κάποια που γνωρίζει πως να χρησιμοποιήσει ένα κόσμημα ως "άγκυρα” σε κάθε εμφάνιση.

eileen pappas
eileen pappas

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία της μόδας. Τελικά, το μέλλον της βιομηχανίας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ζούμε σε μια κομβική στιγμή στην ιστορία της ανθρωπότητας, όπου δεν λείπουν η καταστροφή, η ανισότητα και η κακοδαιμονία. Και όταν αρχίζουμε να σκεφτόμαστε όλα αυτά τα πράγματα, είναι πολύ εύκολο να θεωρήσουμε τη μόδα ή τον σχεδιασμό κοσμημάτων ως άσκοπα. Για μένα όμως, το να συνεχίσω να δημιουργώ και να προσθέτω ομορφιά σε αυτόν τον κόσμο - και να το κάνω όσο πιο βιώσιμα και ηθικά μπορώ - είναι η προσωπική μου μορφή αντίστασης σε όλο αυτό το σκηνικό.

Η βιωσιμότητα πολλές φορές καταντά απλά ένα σύνθημα, και το κοινό γενικά δεν ενδιαφέρεται να κάνει μια αγορά μόνο και μόνο επειδή κάτι είναι βιώσιμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι είναι πιο σημαντικό να μιλήσουμε για τη δημιουργία μιας αλλαγής νοοτροπίας από την κατανάλωση στην ιδιοκτησία. Οι έρευνες μάρκετινγκ δείχνουν ότι οι άνθρωποι είναι πιο ευτυχισμένοι στο χρόνο που προηγείται μιας αγοράς, ενώ η ικανοποίηση μειώνεται σταθερά από τη στιγμή που αγοράζουμε κάτι! Δεν είναι λυπητερό; Επομένως, δεν είναι τόσο περίεργο που θέλουμε να αγοράζουμε όλο και περισσότερα πράγματα. Αλλά αν σκεφτόμασταν τους εαυτούς μας ως ιδιοκτήτες και όχι ως καταναλωτές, αυτό θα ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. Γιατί τότε μιλάμε για μια μακροχρόνια σχέση με αντικείμενα, για φροντίδα και ανάπτυξη και δημιουργία αναμνήσεων, η οποία είναι επίσης, κατ' επέκταση, μια βιώσιμη σχέση.

Βέβαια, η άλλη μεγάλη αλλαγή στη ζωή μας, ειδικά τον τελευταίο χρόνο, ήταν η πανταχού παρούσα τεχνητή νοημοσύνη, της οποίας τον αντίκτυπο δεν έχουμε ακόμη κατανοήσει πλήρως. Πιστεύω ότι στα επόμενα χρόνια θα κληθούμε να αναρωτηθούμε και ίσως να επαναπροσδιορίσουμε τι σημαίνει ανθρώπινο, αλλά και να αποφασίσουμε αν το εκτιμούμε περισσότερο ή λιγότερο από τα φαινομενικά "τέλεια" αποτελέσματα που μπορούν να επιτευχθούν πιο εύκολα και φθηνά με νέες τεχνολογίες. Ελπίζω ειλικρινά ότι οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα είναι αυτές που τελικά θα μας ενώσουν ως ανθρώπινο είδος, ωθώντας μας να αναδιαμορφώσουμε αυτόν τον κόσμο σε μια πιο ανθρώπινη και δίκαιη πραγματικότητα για όλους.

Πού μπορούμε να βρούμε τα Eileen Pappas;

Όλα τα κομμάτια μου είναι διαθέσιμα στο e-shop μου, www.eileenpappas.com, που σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί μου για custom παραγγελίες. Από το φετινό καλοκαίρι, τα κομμάτια μου θα συμμετέχουν και στην πρωτοβουλία ΛΟΥΙΖΑ της Luisa World. Επιλεγμένα σχέδια βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην μπουτίκ στο Odera Tinos resort στην Τήνο, με περισσότερες εκδηλώσεις και pop-ups που θα ανακοινωθούν στο προσεχές μέλλον.

Read Next

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

Περισσότερα από

Made in Greece

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.

30 Μαϊ 2024

Somewhere Blue: H Ελένη Γεωργίου αποτυπώνει τα πλάσματα και τα οργανικά σχήματα της θάλασσας σε υπέροχα κοσμήματα

Το brand κοσμημάτων και αντικειμένων deco Somewhere Blue αποτελεί έκφραση της τεράστιας αγάπης της δημιουργού του για τη θάλασσα.

14 Μαϊ 2024

Say No More: Δύο κολλητές φίλες που δεν έβρισκαν το ιδανικό μαγιό, αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους

Η Ελίνα και η Στέισυ δημιούργησαν το luxury resort wear brand Say No More για να υπάρχουν επιτέλους μαγιό που κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει αυτοπεποίθηση.

01 Μαϊ 2024

Η αστείρευτη δημιουργικότητα της Κατερίνας Μακρυγιάννη

Τα κοσμήματα της Κατερίνας Μακρυγιάννη μετουσιώνουν το απόβλεπτο ταξίδι της τέχνης.

30 Απρ 2024

Κωνσταντίνος Καβάφης: Η νέα συλλογή του HardClo είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή

Το HardClo δημιουργεί τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 με έμπνευση τη ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη 91 χρόνια από το θάνατο και 161 χρόνια από τη γέννηση του.