ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Υπόθεση Λύτρα: Πόσο "αντρίκιο" είναι να στέλνεις το παιδί σου να διευθετήσει προβλήματα που εσύ δημιούργησες;

Αμαρτίες γονέων... Μια παράλληλη ιστορία εκτυλίσσεται καθώς το τέκνο, εν προκειμένω, εξαναγκάζεται να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί και πάλι συγκλονισμένη μια υπόθεση βάναυσης κακοποίησης, αυτή τη φορά δε μεταξύ δύο δικηγόρων: του Αποστόλη Λύτρα και της δεύτερης συζύγου του, επίσης δικηγόρου, Σοφίας Πολυζωγοπούλου. Η βαναυσότητα της επίθεσης, έτσι όπως καταγράφεται στην κατάθεση της κυρίας Πολυζωγοπούλου σοκάρει, με τον δικηγόρο της, Θέμη Σοφό, να κάνει λόγο για επίθεση με 30 μπουνιές.

Αυτό είναι το κεντρικό δράμα. Το παράλληλο δράμα είναι η θέση στην οποία έχει βάλει ο δικηγόρος το παιδί του (σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για τη μεγαλύτερη κόρη του, από τον πρώτο του γάμο), στο οποίο κανείς δεν έχουμε προλάβει να σταθούμε μέχρι στιγμής, λόγω των καταιγιστικών εξελίξεων της υπόθεσης.

Τη νύχτα που ο Απόστολος Λύτρας πήγε στο νοσοκομείο την ξυλοκοπημένη σύζυγο του Σοφία Πολυζωγοπούλου, κάλεσε μετά από λίγο την κόρη του (χωρίς να είναι σαφές αυτή τη στιγμή αν πρόκειται για το μεγαλύτερο παιδί του). Ο Απόστολος Λύτρας λοιπόν, φέρεται να ζήτησε από την κόρη του να πάει στο νοσοκομείο, επειδή της έχει αδυναμία η Πολυζωγοπούλου. Η ερώτησή μας είναι γιατί; Γιατί να υποβάλλει σε αυτό το μαρτύριο το κορίτσι; Να δει ένα αγαπημένο του πρόσωπο σε αυτή την κατάσταση στην οποία την έφερε ο ίδιος; Και μάλιστα, να την βάλει να τον συνοδεύσει στο αμάξι; Πώς μπορεί να αισθάνεται αυτό το κορίτσι εκείνη τη στιγμή; Μάλιστα σύμφωνα με την εκπρόσωπο της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τον ανάγκασε η Αστυνομία να μπει στο περιπολικό, αλλά να τούς ακολουθήσει με το δικό του αυτοκίνητο: επειδή είχε μαζί το παιδί.

Έπειτα, έβαλε την κόρη του ή και τις δύο μεγάλες του κόρες (δεν είναι σαφές) τη Δευτέρα το βράδυ (πριν το επεισόδιο με τη μητέρα και τον δικηγόρο την επόμενη μέρα) να πάει στο σπίτι και να πάρει ρούχα και χρήματα για εκείνον! Όπως αποκάλυψε η Τατιάνα Στεφανίδου στην εκπομπή της, το κορίτσι αισθάνθηκε μέσα στο σπίτι μία αδιαθεσία και τη φρόντισαν η Σοφία Πολυζωγοπούλου και οι γονείς της. Αδιαθεσία που μπορεί ενδεχομένως να προκλήθηκε και από τη συναισθηματική φόρτιση. Αφού το κορίτσι έφυγε από το σπίτι με χρήματα και ρούχα, τους έστειλε ευχαριστήριο μήνυμα: "Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, μάλλον μου έπεσε η πίεση".

Υπόθεση Λύτρα: Πόσο "αντρίκιο" είναι να στέλνεις το παιδί σου να διευθετήσει προβλήματα που εσύ δημιούργησες;

Και έπειτα, την επόμενη ημέρα, βάζει (ή επιτρέπει να πάει στην καλύτερη περίπτωση) και πάλι το κορίτσι μαζί με τη μητέρα της αυτή τη φορά (την πρώτη του δηλαδή σύζυγο) και δικηγόρο να πάνε ξανά στο σπίτι για να πάρουν και άλλα αντικείμενα του Λύτρα, χωρίς να έχει ζητηθεί η απαραίτητη άδεια από την ανακρίτρια και χωρίς να έχει συναινέσει η Πολυζωγοπούλου με τα επακόλουθα εκείνης της βραδιάς.

Μολονότι οι πληροφορίες αυτή τη στιγμή είναι συγκεχυμένες σχετικά με το αν πρόκειται για τη μεγαλύτερη κόρη του κ. Λύτρα σε όλες τις περιπτώσεις (νοσοκομείο, στο σπίτι της Πολυζωγοπούλου τη Δευτέρα, το ίδιο και την Τρίτη), σε κάθε περίπτωση μιλάμε για την/τις κόρες του, σύμφωνα με τις παραπάνω πληροφορίες.

Γιατί βάζει λοιπόν ένας γονέας το παιδί του σε αυτή τη δυσχερή θέση που μόνο τραύμα μπορεί να προκαλέσει;

Πώς λοιπόν μπορεί να αισθάνεται ένα κορίτσι που το αναγκάζουν να μπει σε μια ιστορία κακοποίησης και να τη διαχειριστεί όταν δεν ευθύνεται για τίποτα εκείνη; Γιατί για παράδειγμα δεν έστειλε ο κ. Λύτρας απλώς ένα ταξί; Ή κάποιον άλλο (και μάλιστα μετά από άδεια); Γιατί έπρεπε ένας νέος άνθρωπος να εκτεθεί σε τόση βία και πόνο βλέποντας κακοποιημένη την αγαπημένη του μητριά από τον ίδιο τον πατέρα της; Γιατί έπρεπε να "καθαρίσει" ένα παιδί όσα έκανε ένας ενήλικας εγκληματώντας;

Η ψυχολογική πίεση που ασκείται σε αυτό το κορίτσι δεν είναι άραγε μια άλλη μορφή βίας; Κι αυτό δεν αφορά μόνο την εν λόγω υπόθεση, αλλά την πρακτική που βλέπουμε συχνά στην Ελλάδα να αναθέτουν στα παιδιά ευθύνες και βάρη που δεν είναι δικά τους και που κάποιες φορές δεν αντέχονται (όπως στο περιστατικό της Δευτέρας).

Είναι ευθύνη του γονέα να παρέχει προστασία και φροντίδα στο παιδί και όχι το αντίστροφο, πόσο μάλλον εν μέσω εγκλημάτων και βίας.

Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram

Read Next

18 Σεπ 2024

Μάρθα Καραγιάννη, το δικό μας ερωτικό σύμβολο

Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή ο κινηματογραφικός θρύλος, η περήφανη γυναίκα.

Περισσότερα από

News

18 Σεπ 2024
18 Σεπ 2024

Πανσέληνος Σεπτεμβρίου: Πότε θα δούμε το εντυπωσιακό "Φεγγάρι του Καλαμποκιού"

Κορυφώνεται την Τετάρτη 18/9 η πανσέληνος του Σεπτεμβρίου, γνωστή με την ονομασία "φεγγάρι του καλαμποκιού" ή "φεγγάρι του θερισμού'.

18 Σεπ 2024

Η Ζιζέλ Πελικό καταχειροκροτήθηκε στο δικαστήριο - "Ζιζέλ! Μπράβο!" της φώναζε ο κόσμος

Ο κόσμος στέκεται στο πλευρό της 72χρονης γυναίκας που αποφάσισε να καταγγείλει τον σύζυγό της που τη νάρκωνε και καλούσε άντρες να τη βιάζουν.

18 Σεπ 2024

Η σπάνια εμφάνιση του τελευταίου έρωτα της Μαίρης Χρονοπούλου

Ο 61 ετών ζεν πρεμιέ των ’90s, παραμένει γοητευτικός.

18 Σεπ 2024

Kinofest: Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Πάτρας επιστρέφει από τις 18 έως και τις 22 Σεπτεμβρίου

Το KinoFest δίνει μια νέα ζωή στους χώρους της ιστορικής οινοποιείας Castro Clauss στην Πάτρα και τους μετατρέπει σε ένα θερινό σινεμά!

18 Σεπ 2024

Ράνια Τζίμα: "Ο Γαβριήλ, που είναι καλούλης και γλυκούλης, μπορεί να σου κάνει… δαντέλα το νευρικό σύστημα"

H Ράνια Τζίμα βρέθηκε καλεσμένη στην παρέα του Buongiorno και η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA μίλησε για όλους και για όλα.

18 Σεπ 2024

H Έλενα Τοπαλίδου ξεσκεπάζει την αγριότητά μας

Πιθανόν να μην είχε απασχολήσει ποτέ αυτούς που πλέον γνωρίζουν το όνομά της, αν δεν είχε κάνει σχέση με έναν από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, τον Νίκο Κουρή.

18 Σεπ 2024

1997: Το πρασινοκίτρινο φόρεμα του Galliano για τη Νικόλ Κίντμαν σηματοδότησε την έναρξη του Red Carpet

Μπορεί τώρα ο ερωτικός δεσμός Μόδας- Χόλιγουντ να θεωρείται δεδομένος, όμως κάποτε οι ηθοποιοί απέφευγαν να φοράνε brands φοβούμενες ότι δεν θα τις πάρουν στα σοβαρά για την Τέχνη τους.