ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η αληθινή ιστορία των αδερφών Μενέντεζ, που σκότωσαν εν ψυχρώ τους γονείς τους και κληρονόμησαν την τεράστια περιουσία τους

Είναι νέα συγκλονιστική σειρά που θα δούμε στο Netflix.

Στις 19 Σεπτεμβρίου θα κάνει πρεμιέρα στην πλατφόρμα του Netflix το δεύτερο μέρος της σειράς "Monster", εστιάζοντας, αυτή τη φορά στην ιστορία των αδερφών Μενέντεζ.

Ο νέος κύκλος τιτλοφορείται ως "Monster: The Lyle and Erik Menendez Story" και οι δημιουργοί των δέκα επεισόδια είναι ξανά οι Ράιαν Μέρφι και Ίαν Μπρέναν. Στη σειρά πρωταγωνιστούν ο Χαβιέ Μπαρδέμ, που υποδύεται τον πατέρα, η Κλόι Σεβινί στον ρόλο της μητέρας, ο Κούπερ Κοχ που ενσαρκώνει τον Έρικ και ο Νίκολας Αλεξάντερ Τσάβεζ που είναι ο Λάιλ.

Η αληθινή ιστορία των αδερφών Μενέντεζ

Η υπόθεση Μενέντεζ θεωρείται μία από τις πιο διάσημες υποθέσεις του 20ου αιώνα, αφού η καλωδιακή τηλεόραση την κάλυψε πλήρως, συγκλονίζοντας τις ΗΠΑ.

Η οικογένεια Μενέντεζ ήταν από εκείνες που αποτελούσαν το τέλειο πρότυπο του Αμερικανικού Ονείρου. Ο Χοσέ γεννήθηκε στην Κούβα και μετανάστευσε στις ΗΠΑ, μετά την Κουβανική Επανάσταση, τη δεκαετία του 1950. Ζούσε στη σοφίτα ενός ξαδέρφου του, μέχρι που κέρδισε υποτροφία στο Queens College. Στο κολλέγιο γνώρισε τη Μαίρη Λουίζ Άντερσον, βασίλισσα των καλλιστείων που την αποκαλούσαν "Κίτι", και το 1960 παντρεύτηκαν στη Νέα Υόρκη. Το ζευγάρι απέκτησε δυο γιους: τον Λάιλ και τον Έρικ.

Ο Χοσέ, αφού πήρε το δίπλωμά του στη λογιστική, έργαστηκε σε μια εταιρεία αυτοκινήτων, ενώ αργότερα έγινε επικεφαλής της RCA Records, που είχε συμβόλαιο με μεγάλα συγκροτήματα, όπως οι Duran Duran και The Eurythmics. Εκείνη την περίοδο όλη η οικογένεια μετακόμισε σε μια από τις καλύτερες συνοικίες του Μπέβερλι Χιλς.

Ο Χοσέ είχε κατακτήσει την απόλυτη επιτυχία καιτο ίδιο απαιτούσε και από τους γιους του. Ο Λάιλ είχε επιχειρηματικό πνεύμα, ενώ ο Έρικ ήταν εξαιρετικός στο τένις, με αρκετές επιτυχίες στο ενεργητικό του.

Η δολοφονία των γονιών Μενέντεζ

Στις 20 Αυγούστου του 1989, περίπου 10 το βράδυ οι γονείς τους έβλεπαν τηλεόραση στον καναπέ όταν τα αδέρφια τότε 20 (Λάιλ) και 18 (Έρικ) τους πυροβόλησαν εν ψυχρώ με καραμπίνα. Έριξαν δε τόσες σφαίρες, που μόνο μίσος μαρτυρούσε η πράξη τους. Στην αρχή, οι αστυνομικοί πίστεψαν πως το έγκλημα, που έμοιαζε με μαφιόζικο χτύπημα, έγινε από επιχειρηματικούς αντιπάλους του Χοσέ.

Τα αδέλφια Μενέντεζ ισχυρίστηκαν πως βρήκαν τα πτώματα των γονιών τους, μόλις επέστρεψαν από την έξοδό τους. Ο Έρικ, που τότε ήταν 18 χρόνων, έκλαιγε με λυγμούς, όταν οι Αρχές έφτασαν στο σπίτι.

Στους μήνες που ακολούθησαν, τα δύο αδέρφια με την περιούσια που κληρονόμησαν, ζούσαν πλουσιοπάροχα, ξοδεύοντας μέσα σε έξι μήνες ς 700.000 δολάρια από τα 14 εκατομμύρια, που πλέον είχαν στον λογαριασμό τους.

Πώς συνελήφθησαν οι δύο αδερφοί

Η αστυνομία δεν τους υποπτεύθηκε καθόλου, ωστόσο ο Έρικ αποκάλυψε το έγκλημα τους στον ψυχολόγο του, ο οποίος ενημέρωσε τις αρχές αποδεικνύοντας τα λεγόμενά του, με ηχητική κασέτα. Ο Λάιλ συνελήφθη στις 8 Μαρτίου 1990. Ο Έρικ, ο οποίος ήταν στο Ισραήλ εκείνη την περίοδο για ένα τουρνουά τένις, πέταξε στο Μαϊάμι και στη συνέχεια στο Λος Άντζελες, όπου και συνελήφθη στις 11 Μαρτίου.

Αν και δεν έμοιαζαν να έχουν πένθος, κανείς δεν μπορούσε να υποψιαστεί ότι αυτοί ήταν οι δολοφόνοι των γονιών τους. Όμως ο Έρικ, λυγίζοντας από τις τύψεις, αποκάλυψε το έγκλημά τους στον ψυχολόγο του, απειλώντας τον όμως ότι αν μιλούσε θα είχε την ίδια μοίρα με τους γονείς του. Εκείνος όμως ενημέρωσε τις Αρχές. Μάλιστα, μια ηχητική κασέτα αποδείκνυε όσα έλεγε.

Ο Λάιλ συνελήφθη στις 8 Μαρτίου 1990. Ο Έρικ, ο οποίος ήταν στο Ισραήλ εκείνη την περίοδο για ένα τουρνουά τένις, πέταξε στο Μαϊάμι και στη συνέχεια στο Λος Άντζελες, όπου και συνελήφθη στις 11 Μαρτίου.

Η δίκη των Μενέντεζ ξεκίνησε το 1993, με διαφορετικούς ενόρκους για κάθε αδελφό, και μεταδόθηκε σε ένα σχετικά νέο καλωδιακό δίκτυο που ονομαζόταν Court TV. Οι Αμερικανοί την παρακολουθούσαν εμμονικά, σαν σαπουνόπερα.

Στην αίθουσα του δικαστηρίου, οι εισαγγελείς υποστήριξαν ότι τα αδέρφια Μενέντεζ ήθελαν την κληρονομιά του πατέρα τους, αλλά εκείνοι κατέθεσαν πως το έκαναν σε αυτοάμυνα. Είπαν, επίσης, πως ο Χοσέ τους βίαζε επί σειρά ετών, από τότε που ήταν έξι χρόνων ενώ η μητέρα τους, παρόλο που ήξερε την αλήθεια, έκανε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Η αδερφή του Χοσέ όμως υποστήριξε ότι τίποτα από όλα αυτά δεν ίσχυε.

Οι πρώτες δίκες διήρκεσαν έξι μήνες με τους ενόρκους να μην συμφωνούν μεταξύ τους. Η δεύτερη δίκη πραγματοποιήθηκε το 1995 και δεν ήταν τόσο "εντυπωσιακή", καθώς ο δικαστής Στάνλεϊ Βάισμπεργκ δεν επέτρεψε τις τηλεοπτικές κάμερες να μπουν στο δικαστήριο. Έκρινε επίσης ότι δεν είχε αρκετά στοιχεία, που να τεκμηριώνουντην κακοποίηση, για την οποία μιλούσαν τα δύο αδέρφια. Τελικά, και οι δύο καταδικάστηκαν σε ισόβια κάθειρξη, χωρίς δυνατότητα αποφυλάκισης, αφού τους απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο πρώτου βαθμού. Στάλθηκαν σε διαφορετικές φυλακές, μέχρι το 2018, οπότε και τους ένωσαν ξανά.

Μέσα στην φυλακή, τα δύο αδέρφια παντρεύτηκαν. Ο Λάιλ μάλιστα έγινε πρόεδρος ενός προγράμματος υποστήριξης φυλακισμένων με ιστορικό κακοποίησης.  

"Προσπαθούμε να βρούμε κάτι θετικό στις εμπειρίες που είχαμε", δήλωσαν σε συνέντευξή τους, ενώ όταν ρωτήθηκαν για το αν έχουν μετανιώσει για ό,τι έκαναν ο Έρικ είπε:" Θα έδινα τη ζωή μου για ν να το αλλάξω. Μιλώ στη μητέρα μου. Εκείνη γνωρίζει την καρδιά μου. Ζητώ συγχώρεση" .

Χρόνια αργότερα, μια ξαδέρφη των Μενέντεζ μιλώντας στο ABC News υποστήριξε ότι πίστευε πως ο Λάιλ έλεγε την αλήθεια για τη σεξουαλική κακοποίηση, επειδή της είχε εκμυστηρευτεί παρόμοια πράγματα, όταν ήταν παιδί.

Και δεν ήταν η μόνη. Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά από την πολύκροτη δίκη, ο Ρόι Ροσελό, Πορτορικανός τραγουδιστής ποπ και γκόσπελ, επιχειρηματίας και πρώην μέλος του δημοφιλούς boy band πορτορικανού συγκροτήματος Menudo, μιλώντας στην εκπομπή "Today" του αμερικανικού καναλιού NBC, στο πλαίσιο της προώθησης του νέου ντοκιμαντέρ με τίτλο "Menendez + Menudo: Boys Betrayed", αποκάλυψε πως ο πατέρας Μενέντεζ τον βίασε.

"Ξέρω πολύ καλά τι μου έκανε μέσα στο ίδιο του το σπίτι", λέει ο 50χρονος πρώην ποπ σταρ, ενώ στο ντοκιμαντέρ εμφανίζεται με μια φωτογραφία του Χόσε, λέγοντας: "Αυτός είναι ο άνδρας που με βίασε. Ένας παιδεραστής".

Μέχρι και σήμερα, 35 χρόνια από τότε που έγιναν οι δολοφονίες, η ιστορία τους συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον. Γι’αυτό και το Netflix, μάλλον, επενδύει στην ιστορία τους.

Read Next

18 Σεπ 2024

Μάρθα Καραγιάννη, το δικό μας ερωτικό σύμβολο

Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή ο κινηματογραφικός θρύλος, η περήφανη γυναίκα.

Περισσότερα από

News

18 Σεπ 2024
18 Σεπ 2024

Πανσέληνος Σεπτεμβρίου: Πότε θα δούμε το εντυπωσιακό "Φεγγάρι του Καλαμποκιού"

Κορυφώνεται την Τετάρτη 18/9 η πανσέληνος του Σεπτεμβρίου, γνωστή με την ονομασία "φεγγάρι του καλαμποκιού" ή "φεγγάρι του θερισμού'.

18 Σεπ 2024

Η Ζιζέλ Πελικό καταχειροκροτήθηκε στο δικαστήριο - "Ζιζέλ! Μπράβο!" της φώναζε ο κόσμος

Ο κόσμος στέκεται στο πλευρό της 72χρονης γυναίκας που αποφάσισε να καταγγείλει τον σύζυγό της που τη νάρκωνε και καλούσε άντρες να τη βιάζουν.

18 Σεπ 2024

Η σπάνια εμφάνιση του τελευταίου έρωτα της Μαίρης Χρονοπούλου

Ο 61 ετών ζεν πρεμιέ των ’90s, παραμένει γοητευτικός.

18 Σεπ 2024

Kinofest: Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Πάτρας επιστρέφει από τις 18 έως και τις 22 Σεπτεμβρίου

Το KinoFest δίνει μια νέα ζωή στους χώρους της ιστορικής οινοποιείας Castro Clauss στην Πάτρα και τους μετατρέπει σε ένα θερινό σινεμά!

18 Σεπ 2024

Ράνια Τζίμα: "Ο Γαβριήλ, που είναι καλούλης και γλυκούλης, μπορεί να σου κάνει… δαντέλα το νευρικό σύστημα"

H Ράνια Τζίμα βρέθηκε καλεσμένη στην παρέα του Buongiorno και η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του MEGA μίλησε για όλους και για όλα.

18 Σεπ 2024

H Έλενα Τοπαλίδου ξεσκεπάζει την αγριότητά μας

Πιθανόν να μην είχε απασχολήσει ποτέ αυτούς που πλέον γνωρίζουν το όνομά της, αν δεν είχε κάνει σχέση με έναν από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, τον Νίκο Κουρή.

18 Σεπ 2024

1997: Το πρασινοκίτρινο φόρεμα του Galliano για τη Νικόλ Κίντμαν σηματοδότησε την έναρξη του Red Carpet

Μπορεί τώρα ο ερωτικός δεσμός Μόδας- Χόλιγουντ να θεωρείται δεδομένος, όμως κάποτε οι ηθοποιοί απέφευγαν να φοράνε brands φοβούμενες ότι δεν θα τις πάρουν στα σοβαρά για την Τέχνη τους.