Συνεργάστηκε με όλους τους διάσημους σκηνοθέτες: Μπουνιουέλ, Πολάνσκι, Τρυφώ, Βαντίμ, Σαμπρόλ, Φερέρι, Ρίζι, Βαρντ σε μια τεράστια φιλμογραφία άνω των 130 ταινιών.
Για περισσότερα από 60 χρόνια, η μεγαλύτερη Γαλλίδα σταρ δεν σταμάτησε ποτέ να δουλεύει, να επανεφευρίσκει τον εαυτό της, να πειραματίζεται, να τολμάει. Η Κατρίν Ντενέβ ενσαρκώνει με τον δικό της τρόπο τον πλούτο του κινηματογράφου.
H "Αποστροφή" του Πολάνσκι την βάζει στον χάρτη και δείχνει ένα κορίτσι έτοιμο για όλα, δεν μπορείς να φανταστείς άλλη στο ρόλο. Ο Μπουνιουέλ με την "Ωραία της Ημέρας" την καθιερώνει ως μια απόκοσμα σαδομαζοχιστικής ομορφιά. "Οι Ομπρέλες του Χερβούργου" αναδεικνύουν την ρομαντική της ψυχρότητα και την αναδεικνύουν σε σταρ.
"Το Τελευταίο Μετρό", ήταν η ταινία σταθμός της καρέρας της με συμπρωταγωνιστή τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ, είναι το δεύτερο έργο της με τον Τρυφώ. Μαζί είχαν μια μεγάλη και παράφορη σχέση. Όταν τον εγκαταλείπει, εκείνος παθαίνει νευρικό κλονισμό.
Στην προσωπική της ζωή η Ντενέβ παντρεύτηκε μόνο μια φορά, τον Άγγλο φωτογράφο Ντέιβιντ Μπέιλι, είχε όμως δεσμούς με τον Ροζέ Βαντίμ και τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι από τους οποίους απέκτησε έναν γιο και μια κόρη, την Κιάρα Μαστρογιάνι.
Κατρίν Ντενέβ- Yves Saint Laurent, ένας μεγάλος έρωτας
Οι δυο τους γνωρίστηκαν όταν εκείνη ήταν 22 κι εκείνος 29. Η σχέση της Ντενέβ με τον διάσημο σχεδιαστή μετρούσε πάνω από 50 χρόνια, όταν άρχισε να φοράει τα μοντέλα του στην ταινία "Η Ωραία της Ημέρας". Η σχέση τους, από την αρχή σχεδόν, απέκτησε τα χαρακτηριστικά μιας βαθειάς, τρυφερής φιλίας. Και ως το 2008 που πέθανε ο κορυφαίος Γάλλος μόδιστρος, συνέχιζε να την ντύνει. Ηταν μια από τις πιο στενές και διαχρονικές φίλες του. Χρωστούσαν πολλά ο ένας στον άλλον.
Εκτός από μούσα του Σεν Λοράν υπήρξε το ίδιο και για τον Καρτιέ, το πρόσωπο του Νο 5 της Σανέλ που εκτόξευσε τις πωλήσεις στην Αμερική, της Λορεάλ ενώ εξηντάριζε , των Λουί Βιτόν και πάει λέγοντας, δεν υπήρξε άλλη ηθοποιός, της Γηραιάς Ηπείρου τουλάχιστον, τόσο παινεμένη, τόσο φωτογραφημένη.
Η Ντενέβ είναι ο αμύθητος εθνικός θησαυρός της Γαλλίας, των 14 υποψηφιοτήτων (και δύο βραβείων) Σεζάρ, με μια φιλμογραφία κάποτε αρχετυπική και σταθερά, ως προς την ίδια, σε ακαταπόνητη καλλιτεχνική περιπέτεια.
Ο Ιβ Σεν Λοράν, το Playboy και οι αμβλώσεις
Η προσωπικότητα της Ντενέβ, δεν περιορίστηκε όμως μόνο στη μεγάλη οθόνη, στα καλλιτεχνικά δρώμενα ή ακόμη και στη μόδα, που επηρέασε ως μοντέλο, όντας μούσα του Ιβ Σεν Λοράν ή ως εξώφυλλο του Playboy.
Το 1972 υπέγραψε το "Μανιφέστο των 343", για τη νομιμοποίηση των αμβλώσεων στη Γαλλία, κινδυνεύοντας ακόμη και με καταδίκη σε φυλάκιση, ενώ είναι ενεργό μέλος της Διεθνούς Αμνηστίας και ειδικά για την κατάργηση της θανατικής ποινής. Το 2018, μαζί με άλλες 100 Γαλλίδες συγγραφείς, καλλιτέχνιδες και ακαδημαϊκούς θα υπογράψει ανοιχτή επιστολή σχετικά με τη σεξουαλική παρενόχληση, καταγγέλλοντας ότι η εν λόγω εκστρατεία έχει μεταβληθεί σε "κυνήγι μαγισσών" και πως αποτελεί μια νέα μορφή πουριτανισμού.